fredag 22 juli 2011

foton bilen


Så fick vi äntligen åka iväg för att byta bil.
Tanten som lånade den innan , hade lite problem med att förstå innebörden av "Bilen är såld" bara.

Sista bilden av gamla, som jag saknar redan.....
Comforten i den var bättre....



Nya inne på tvätt och städ.



Och så hemma på gården..



Nog är den fin, men jag får lite känslan av...
- Nu ids jag inte bygga mer utan slutar här---
eller - Slut på plåt men den räckte fram i alla fall...
när man tittar på bakdelen. :o))

9 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ja men det är ju en liten, men bra bil å ni behöver inte nåt stort när ni är själva

Anonym sa...

En lagom storlek på bil och snygg bil också :-)))

Anonym sa...

Mycket snygg går ju i klassen golf men hundra ggr bättre.
Lille jag

♥ Babbi sa...

Den är ju jättesnygg GNÄLLFIA! :D

Anonym sa...

Jo och tur att hon inte hade farit till Gotland med den

Disa ä.k "Tinni" sa...

Ja det var tur det , att hon inte gjorde det :o))
Och ja visst är den snygg, framifrån sett...
Har lite svårt för byggen som avslutas mitt i allt bara, dom skulle ha gjort klart. ;o))

Anonym sa...

Jomen varför den e kortare bak är nog för att ni ska rymma både mc o bil i garaget

Anonym sa...

sss..där ryms ju knappt en eu-moppe :o))

Anonym sa...

hahahhahhahahhaaa