söndag 27 november 2011

advents afton.



Här sitter jag nu, efter en liten tuppis.
*
Jenny och Jonas var ju hit och vi åt gröten och det var så gott.
Kajsa fick lite skinka att smaka också.
*
Sen blev det ju soffsvängen direkt när J & J åkt hem.
Där har jag små slumrat till div. program.
*
Nu har jag hittat en butik jag bara MÅSTE in på, här i stan.
Eller det var rättare sagt, "butiken" som hittade mig.
Ägaren har ju också blogg och tittade in på min.
Och GISSA OM det är grejer HELT i min smak!!!
Ååååååh vad jag gillar butiksägare, som säljer saker som jag vill ha
och att dom hittar mig !!
Lättare då, när jag har så dåligt lokalsinne och inte hittar någonstans. :o))
Så nu sitter gubben och kollar upp var det är och han kommer hitta lätt.
Sen är det bara fram med storplånkan! ;o)
* Lottas presentbod *
heter butiken.
Kika in så får ni se massa fint!
*
Nu blir det mera kaffe.

3 kommentarer:

jacessan sa...

MEN MAMMA! det är ju Lotta. Min lärare i femman till sexan på örjansskolan :) hahahaha

Disa sa...

Jaha..vad roligt :o)

Tina sa...

Nu har jag varit inne en snabbis och kollat runt där lite. Mycket mysigt där du. Förstår du ska göra ett besök :-))
Du har haft en go dag ser jag. Det har även vi haft. Varit hos vänner på middag :-))
Kram Tina