måndag 28 november 2011

en massa saker....

Lite vitt på backen fick vi igår.
Inte töade det bort , som jag trodde.
Undrar bara om det får stanna, eller om det ska bli varmare igen !??!
Benke är ju lite putt, eftersom han inte fått använda sin nya snöslunga ännu
och börjar vara som H och ska ha mig med ut i garaget för att "beundra" inköpet.

Förstår inte varför just JAG ska drabbas av dessa herrar??
Fattar dom inte att jag inte är intresserad av deras motorsågar, gräsklipparåk,
snöslungor, traktorer, vinkelkapar,bilhissar,oljetråg,
träbrädor, plank, och all sköns saker, som dom släpar hem ;o))
Fast....Det är ju just därför , jag alltid måste följa med och säga:
-Åååååååhhh,,det är den finaste
"såndärbraåhatillnåntingnångångmennärochvadärdetförnåtmenberättainteförjagärinteintresserad",
jag någonsin sett!!! *suck*

Jag ska börja tvinga dom att komma och beundra och finstudera mina tvättmaskiner, torktumlare,
diskmaskin, sysmaskin, nålar, sticknålar,virknålar m.m.
Och banne mig om dom inte säger att det är det finaste dom någonsin på hela den dagen...då...
då ska jag stöka ner i deras rum!!!!...!??!?! ... :o/
*nåja..jag ska nog komma på nåt bättre hot*

Nu ska jag ha mig mera kaffe.

Ha en fin dag alla!

2 kommentarer:

Paula sa...

Ja hur många gånger har man inte stått där och kollat under huven på en bil och sagt att man förstod precis vad mannen menade när han förklarade i detalj hur det funkade. Suck!

Paula sa...

dina blommor oxå! inte att förglömma