söndag 20 november 2011

gnäll gnäll....



Söndag mitt på dagen och här sitter jag i morgon rock.
Men jag har så förbajjat ont i ryggen, så jag kommer mig helt enkelt i kläder idag.
Mjukis byxor har jag lyckats få på mig, men sen var det stopp.

Inte är det så konstigt att man får det i och för sig.
För jag har ju stökat på mer än jag egentligen orkar,
sen är ju varken soffa eller säng, sådär sitt/ligg vänliga heller.
Så det där med julpyntandet får nog kanske vänta lite längre i år,
om jag inte hinner bli bättre under veckan.
Men denna ischias brukar kunna hålla i sig bra länge.
Och därmed får även liggande tvätt vänta. *suck*

Kallt har vi idag och liknar mera normala tempraturer nu.
- 10 visar termometern på, men inget mer snö har det kommit.
Är ju jättebra för alla blommor till nästa år...eller också inte.
För nu blir dom ju tjälnupna i rötterna.

Okej..jag kanske ska strunta i att skriva blogg nu.
för det blir mest bara gnäll, när pengarna tryter, man har ont överallt
och hinner inte med allt som ska göras.

Återkommer en annan dag.

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Vad konstigt! Jag kan inte kommentera under inlägget med julbilderna...
Fina var dom i alla fall.

Usch vad trist att du har ont i ryggen. Jag brukar känna av ischias ibland men då brukar jag göra lite stretchövningar och då brukar det kännas bättre.
Kram och krya på dig!