onsdag 23 november 2011

märker ni det....

Igår blev mitt dåliga humör, ännu lite sämre på kvällen. Pulling My Hair Out
För jag och gubben skulle iväg för att ta ut pengar och sätta in på ICA kontot.
Tror ni att den enda bankautomaten, som finns här, INNE i en ICA-butik, som stänger klockan 21 på vardagar,
fungerade ens då??? PissedNääääeee,,det gjorde den INTE!!! Närmaste är sen i grannbyn.
Hur dom tänkte, dom här som ansåg att det skulle bli förbättringar med att ta bort post, banker m.m,
kommer jag ALDRIG att begripa?!?!
  Japp...Onsdag idag och lika ont i ischiasen, som innan, bara det att nu börjar det gå över till höger sida också. Indifference  Inte mycket att göra åt det.

  Tangled Lights Så var det det här med ljusstakar som inte funkar...
Jag tog 2 av dom som jag hade i köket och ställde i v-rums fönstren istället, så det får vara bara en i varje fönster. Bättre faktiskt för Kajsa, som fick lite trångt med 2 adventstakar och blommor, i varje.
Sen får jag väl trolla med knäna som vanligt för att få till det övriga.

Onsdag idag, sa jag...och det är favvis dagen på TV.Recliner
Det är ju Arga Snickaren och Efterlyst.
Men innan dess har jag tänkt försöka få nåt mer gjort här hemma.
Kanske få upp gardiner i köket. Blir ju bara mina vita hissgardiner, eftersom längder inte är att tänka på med en 14 veckors Kajsa i huset  Eyebrow  Men jag får hitta på nåt att göra så dom ser lite juliga ut.

Avslutnings vis...Är det någon som märkt att jag installerat Smiley central igen !?!? Ponder

 Blushy 2 För det har jag...Ibland känner jag att det är så roligt med dom, för dom får som fram hur man tänker och känner !


Och nu...mera kaffe Hot Chocolate





Inga kommentarer: