söndag 21 februari 2021

Vår älskade son..

 ... följde med mig och gubben på Solbacken , så vi fick handlat.
Bärhjälpen är och var guld värt, då vi är lite svaga än.
Han bar även in varorna när vi kom hem.
Sen hjälpte han gubben att skotta av altanen !
Han är så underbart hjälpsam och ställer upp även om man inte ber honom.
Det gör båda våra barn.
Så älskade är dom och så tacksamma är vi för att vi fick just dom två.



Det gick ändå över förväntan bra att handla.
Klart som tusan att det tog på, men inte så mycket som jag trodde.
Och såååå SKÖNT att ha fått påfyllning i skåpen.
Jag orkade t.om dammsuga när vi packat in allt.
Life is GOOD !

3 kommentarer:

Paula Aunesdotter sa...

det är ju ni som har lyckats med uppfostran, men snälla är de, era ongar ♥

Disa E sa...

Ja, så är det kanske :)
Men att jag lyckades bra !♥

Nicki sa...

Jag skev hos dig om min träff med Corona inlägget hette kämpa på.. Hoppas ni blir helt friska nu.. Kram på er ��