tisdag 22 november 2011

tillsammans samtidigt, var ingen bra ide´.

Jag har satt på mig "kostjärten" (= korsetten) , som Jenny sa när hon var liten.
Det är en sån där med stålskenor, som rätar upp ryggen och ger stöd.
Tänkte att den kanske hjälper såpass att jag kan göra nåt.
Försöka duger ju.

Kajsa fick för sig att hon också skulle rymmas i den tillsammans med mig
och lade sig brevid mig, i den, när jag skulle dra åt den om midjan.
Men saken är den att, den inte är stor nog åt oss båda samtidigt :o))

Japp..kostjärtar och trasiga ryggtanter...
Spotta i nävarna och så ger vi oss i kast med......nåt, vad det nu blir ?!?! :o/

-NU jäklar i min skjorta, ropa kärringa och "rusade" iväg som en överkörd sengångare.

1 kommentar:

Marianne sa...

Puffar på lite försiktigt :-) Ryggont är hemskt,brrr!F,resten är "göra ingenting" en underskattad sysselsättning så ta,t lugnt och ha en skön dag!