måndag 28 november 2011

vi har pyntat mera.



Go afton.

Efter en liten tuppis i soffan, har jag tagit mig kaffe och satte mig här.
**
Jag har tillbringat dagen med att pynta lite mer, trots allt,
för det kändes lite torftigt innan.
Tog upp dom röda pumlorna i granen och hängde grangirlangrarna i köksfönstren.
Lite mer tomtar kom också fram, så nu är det lite mer Jul.
*
Kajsa har ju självklart haft fullt sjå hon också, med "julpyntning", på sitt vis.
Hon har t.ex dödat en girlang med grönt "glitter", fast liknar mer barr.
En pumla har hon också jagat runt golven.
Sen har hon varit himla livsfarlig och "skrämt skiten" ur mig, när hon kommit med sin
krökta rygg och bakåt strukna öron, utspärrade tassar och klor och hoppat fram som en liten tok ! :o))
Jag gjorde likadant mot henne också, fast jag höll mig på mina 2 ben.
Och hon hade skitkul och sprang fram och tillbaka, överallt.
In och ut ur kartongerna och ett sjujäkla hallå, har hon haft.
Så nu sover hon och har så gjort en bra stund.
*
Nu blir det mera kaffe, i väntan på hockeyn.

Ha en fin kväll alla!

Inga kommentarer: