lördag 17 december 2011

bröllops dag...


...har jag och gubben idag.
22 år...härrejösses!

11 kommentarer:

Camilla sa...

Hur kan det vara möjligt. Du är väl bara 25? ;)
GRATTIS på bröllopsdagen!
Kram!

Disa sa...

Men jag veeet. Och det värsta är att vi blev ihop 5 år INNAN jag föddes ?!?!!? :oO
Tack för gratulationen! <3 :o)

♥ Babbi sa...

Grattis :), då blir det 22 år till då? Fast det räknas som 1 år i vår värld;D

Disa sa...

Så sant Babbi , så sant ;o))

Disa sa...

Måste bara göra en rättelse här på mitt svar till Camilla. Jag ljuger ju lite om min ålder och försöker göra mig yngre än jag är. Det var 6 år före jag föddes, som vi blev ihop. ;o)

♥ Carina ♥ sa...

Haha, förhållande innan man ens är född. Och jag tycker att JAG brukar ha framförhållning ;)
Kram och stort grattis på er dag!!

Marianne sa...

Hipp hurra på er bröllopsdá 22 år är bra jobbat :-)
Kra på er :-)

Disa sa...

*fniss. Jo, jag gillar att vara ute i tid... ;o)
Tack både Babbi och Carina och Marianne,för grattulationerna!
kram

Tina sa...

Visst är det bra att vara välplanerad :-)))) Grattis till ÅREN och lycka till med dom kommande.
Kram

anise sa...

JätteGrattis..det går fort när man har roligt..men du kanske är som jag...har en ängels tålamod..hihihi
Pöss å kram på bröllopsdan
Anita

Doris sa...

Grattis till eran bröllopsdag i efterskott !
Kram