lördag 31 december 2011

ensam jag är...


Lånad bild

Så, nu sitter jag här själv , i vår enkla boning.
För det blev så att gubben gick till grannarna
och jag myser i min ensamhet.
Tittar på Ett fall för Frost och bara är.

Maten blev jättegod och vi åt så vi nästan sprack.
*
Ja...nu är det snart ett nytt bloggår.
Många oskrivna blad att fylla i.
Om vintern ,som just börjat.
Våren som kommer med takdropp och sol.
Sommarens sköna blomster.
Höstens vackra färger.
För att sen återigen berätta om jul, klappar och mat.

Men än är det länge kvar och till dess
har vi alla mycket att skriva och mycket att läsa!

GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Gott Nytt År ♥..vi ses nästa år..

Tina sa...

GOTT NYTT ÅR ♥ Ser fram mot nästa år också i ditt sällskap.
Kram från mej :-)

Anonym sa...

"Gubben har gått hem så sitter jag också och "bara är",sköööönt!
Ser fram emot ett nytt trevligt bloggår :-)

Gott Nytt År,kram!

Redtoppskan som glömt att logga in,tsss!