lördag 31 december 2011

Ett Bättre år Önskar jag er!


Så har vi då kommit till den allra sista dagen av 2011 och vi går in i ett Nytt År!
*
Jag önskar att alla som haft det svårt under året som gått,
får det bättre i det nästa och att saker och ting snart får en vändning.
Tröstlöst är det ju att läsa i tidningar, hur svårt en del har det.
Och det verkar inte finnas någon ljusning, mer än hoppet.

Mina tankar går mest till er alla därute,
sjuka, arbetslösa, gamla, ensamstående med barn o.s.v.
Till er, som detta året inte medfört något bra.
Jag tillägnar mina tankar helt och hållet till er.
Och önskar att ni får ett bättre år, av det som kommer.

Ta hand om er och varandra.
Gör det bästa av dagen och håll hoppet levande.
För en dag, ska det vända.
Det MÅSTE vända!

Gott Nytt År!



*Tänd ett Ljus och Låt det Brinna, Låt aldrig Hoppet Försvinna, Det är mörkt nu.*
*Men det blir Ljusare igen*

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ja...det är nog allt för många som inte har det bra.
Hoppas verkligen på ett bättre år för dom.
Gott Nytt År!
Kram!

Disa sa...

Ja, tycärr är det så. :o(
Det ser man varenda dag.
Gott Nytt År till dig med Camilla.
Ses nästa år!
kram

Marianne sa...

Instämmer till fullo...det MÅSTE vända!

Gott slut o gott nytt,vännen!