fredag 30 december 2011

foto uppdateringar, lådda och sånt.

Ljusträdet upp-pimpat och klart.
Rätt mysigt faktiskt :o)


Låddan uppburen , men inte klar..
Jösses vad den är tung, eller så har jag blivit svag.
Och Kajsa måste ju genast inspektera "vad hon har fått" ;o))



Åsså lite nytt.
Fick ju en slant av syrran i julklapp.
Så jag har köpt dessa blommor med långa stjälkar och söta "Bollblommor" på.
Pryder upp så fint på hyllan i v-rummet.



Dessa fina bokstäver som är på fläktkåpan i ...köket..var annars :o))



Åsså dom här söta små prinsess ljuslyktorna.
Så söta som helst ju!



Återkommer senare , med foto uppdatering av låddan!
Den var ju lite stor så...det kan ta lite tid att komma på någe bra! :o))


2 kommentarer:

anise sa...

Jamen jädrar i min lilla låda..nejj nej inte min..KAJSAS..hon behöver kanske en sänglåda?? Där skulle hon väl sova som en prinsippessa..Men va fint du har fixat både hemmet och BLOGGEN..skitanssnyggt!!!!Kuliga blomster du hittat..härligt att ta hem lite nytt nu när vi har klarat av julen..
Kraaaamen å Pööööösen på dej

Anonym sa...

Fina saker...jag mä vill ha K Ö K