tisdag 20 december 2011

Jag är så less...

Jag harsån lust att ta bort allt julpynt, för jag har ingen som helst lust att fira jul.
Jag blir irriterad på alla glada tomtar som flinar, retar mig på allt rött oh grönt.
Migrän dag ut och dag in, för att vädret inte kan bestämma sig om det ska vara sol, slask,
regn, snö, tö, varmt , kallt...GAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
Jag orkar inte ens låtsas vara glättig och glad och skämta om saker...
Jag vill bara sova bort skiten, tills vädret bestämt hur fan det ska vara.

3 kommentarer:

Anki Nilsson sa...

Men då..stackas du. Migrän måste vara ett helvete. Jag har ont i skallen av nackfel just nu o de e ganska milt ändå gnäller jag, men nu när jag läste om dig o migrän ska jag sluta gnälla för i jämnförelse så har jag nog knappt ont.

Krya på dig nu o hoppas vädret bestämmer sig. Här skiner solen idag o så är de lite lite minus 0,2.

Kramiz

Marianne sa...

Jag förstår dig men det hjälper ju knappast,suck! Hoppas iaf. innerligt att det blir bättre och låt andra ta alla uppgifter så du själv bara kan "flyta med" Vädret är för jävligt på ren svenska..Punkt!
Varm kram,måtte du krya på dig snabbt!

anise sa...

Stackars lilla du..vad jobbigt att migränen inte vill ge me sej..och jag kan inte annat än att hålla med om det här jääädrans vädret som inte är riktigt klokt..hoppas att du kryar på dej
Varma kramen till dej
Anita