lördag 24 december 2011

Klapparna klara....Julaftons morgon!


"Alla" klapparna är inslagna och lagda.....vid granen!
Ja..det är ju bäst att rädda det som räddas kan,
när man har en Kajsa , som tänker:
-Ååååååhhh..är allt det till MIG???
Och det är det ju inte! :o))





Blev inte så många kvar, när vi blir så få här.
Men..jag gillar pappret vi slagit in dom och funderar på att behålla dom.
Ungarna kan ju få komma hit och titta på dom och veta att
där inne ligger det grejer som är deras! ;o)

Närå...jag kan ju göra "fuskklappar" !

Nu är det bara att återgå till dagens bestyr!
Men jag önskar er alla en
Fröjdefull Jul, med massor av God Mat
och hoppas ni varit snälla , så Tomten kommer!

GOD JUL!

2 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Jag har varit snäll så han har redan varit här och lämnat några luleklappar. Ja vilken bra ide..att behålla dom för papperet är snyggt! Dom klarar sig nog utan paketen...;D. God Juuul!

Night Lady sa...

Disa..
God Jul och Ett Gott Nytt År önskar jag dig
Kram Night Lady