torsdag 22 december 2011

Så var äntligen väntan över.


Han kom ju till slut...vår lille Milton, som vi väntat på!
18:var han beräknad att födas.
Igår morse gick vattnet för mamma Jenny och dom åkte in på BB.

Snart var dom hemma igen, för det blev inga värkar.
På kvällen kom dom hit och tittade på TV med oss och väntade och väntade,
när värkarna smått började tillta och vi skickade iväg dom igen.
Celia = storasyster, väntade också otåligt och kunde nästan inte somna,
även om hon var jättetrött.

Kvällen gick och natten med och jag misströstade imorse när jag vaknade
och inget hade hörts!
Men så ringde Jenny för ett tag sedan!
Milton kom vid 3-tiden inatt.
Väger runt 3900 gram och är 53 cm lång!
Mycket mörkt hår!
Och jag pustade ut, för hur säger man till en storasyster att lillebroren inte behagat komma?
Men istället har jag fått visa henne fotot, som mamma skickade på MMS.
"-En lillebror, precis vad jag ville ha", sa en väldigt sömndrucken Celia och gnuggade ögonen.
Sen somnade hon om igen!  :o)

*foto kommer senare*

Inga kommentarer: