söndag 25 december 2011

summering julafton.

Ytterligare en sån dag att trycka ner i sopkorgen.
Den var inte trevlig för fem öre...
Jag och gubben ensamma en jul..kan aldrig bli rolig.

Jag åt inte ens julbord , utan tog lite av karlesteken och salladen, vid 5 snåret.
Övriga tiden låg jag i sängen och stirrade i taket eller satt vid datorn och spelade spel,
medans Benke låg i soffan och glodde på skitprogram ,som jag inte ville se.

Idag plockar jag ner skiten, för nu är jag totalt färdig med den här
totalt onödiga traditionen!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Hos oss var det nästan för mycket åt andra hållet....Fanny och Alexander-crazy typ!
Hoppas du får en bättre dag idag,kraaam!

Elzie sa...

Lät inte alls som nån bra dag. Här var det bara vi två och min mor och såna jular är inte så där roliga heller, men så länge mor finns ska hon vara hos oss. Så är det bara!
Ha en bättre dag idag.
Kram Elzie

Night Lady sa...

Hej Disa..
Ja det där lät inte alls som en rolig jul..Hoppas nästa blir bättre..Kram på dig Nicki