fredag 30 december 2011

Till Er Alla, från mig

6 kommentarer:

♥ Babbi sa...

GOTT NYTT ÅR FISA-DISA..ser fram emot det nya med dig :)

Disa sa...

Tack Babbis-flabbis ! Och detsamma!Ses om ett år!

Tina sa...

Gott nytt år Disa och tack för i år.

Disa sa...

Tack Tina. Ser fram emot ett nytt år med dig! :o)
Gott Nytt År gumman!

Doris sa...

Du är så duktig på att blogga så nu har jag fått läsa på igen ;-).
Grattis till den lille, helt bedårande Milton !
Blir avundsjuk när jag ser hur fint du gör hemma hos er, jag är helt hopplös på inredning och du bara trollar fram det ena vackrare än det andra !
Och så kan du göra bloggbilder också ! Får jag "låna" Nyårhälsningen till min blogg? Tycker att den var så fin.
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och tack för det gamla.
Kram

Disa sa...

Självklart är det bara att låna bild, som vanligt :o)
Gott Nytt År!