onsdag 25 januari 2012

aftonkvisten



Sitter här igen, efter mat och "slappa tv".
Tittat på lite mord och råttornas krig.
Från Indien..Huva va dom är äckliga när dom blir så där många. :oP
Man får ju hurrrrrven...
*
Middag idag bestod av något så delikat som radhusbiff a´la vårangata...
Nog för att det är ett villaområde med separata hus, men nu ska vi inte gå in på detaljer.
*
Gubben är ute, för han skulle posta ett brev, sen åka förbi goa grannen.
Jag var så trött efter maten att jag inte orkade åka någonstans.
Trött fortfarande, för trots den sena natten och tidiga morgonen,
så har jag inte sovit nånting ännu.
Blir nog en tidig kväll i säng istället.
*
Och lilla Kajsa, är precis raka motsatsen idag, mot för igårkväll.
Lite mjau när hon kom in, inget spring bakom eller framför.
Tyst, lugn och god. :o)
*
Ska nog gå och ta mig lite kaffe, så jag piggnar till.
Inte av kaffet, men av att jag rör på mig.

Skön kväll alla.

1 kommentar:

Babbi sa...

Och jag ska lägga mig..natti :)