torsdag 26 januari 2012

..............................

Känns som om jag skulle behöva en sån idag...
Kajsas jamande är ju jobbigt....
Meeeen...nu är det nånting ute någonstans som låter som en väckarklocka med
ett sånt där störande snabbt pipipipipipipip ljud, som aldrig tycks sluta...
Det har hållit på sen jag vaknade och låter fortfarande med jämna mellanrum.
GAAAAAAAAAAAAAHHHH! >:o(
Och jag har ont i huvudet dessutom...
INTE läge för enerverande ljud!!!
...........................??!!?................................
........spänd väntan....... =o|........*jag tror det slutade !??!?!
.................................

Det är tyst nu....rör er inte..... :o[

Tillägg ca: 20 minuter senare....

GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!
Det började igen!!!

5 kommentarer:

Marianne sa...

Så sant som det är sagt! Jag laddar och skjuter från höften ;-)
Den värsta ilskan har gett med sig men visst är det förj-ligt att det händer! Pipljud och borrmaskiner borde förbjudas före kl.12...
Kram.... o puss på Kajsanosen :-)

Disa sa...

pussar på nosen sen när hon kommer in ;o)
Kram tillbaka.

Mikaela Törner sa...

Precis ett sånt jobbigt ljud har jag hört hemma hos mej åxå! Jätte jobbigt och det höll på i 3 veckor. Hoppas det slutar!

Disa sa...

Jaa,,verkligen,,man får ju fel i öronen av alla oljud jämt och samt.
Kram Mikaela!

anita sa...

Ja fy bubblan..Även OM det slutar så fortsätter det och piper i öronen långt efteråt..det skulle va förbjudet med sånt oljud utan förvarning iallafall..hade du vetat om det skulle du kunnat utrustat dej med öronproppar och förhoppningsvis kunna sova gott..hihi

Kram anita