söndag 22 januari 2012

efter maten....



Japp..så var middagen äten och katten insläppt igen.

Hon satt först och jamade och trodde väl att jag skulle hämta henne.
Men efter ett par gånger då jag tittat genom dörren & ropat, stod hon där och ville in :o))
*
Japp...det där med städningen...
*måste döpa om min stackars dammsugare.
Kan ju inte kalla den "Ellen" längre. :o/ Stackarn...
:o( *
Hon får heta...hmmm....."Luxia"...Det är ju en Electrolux.
I alla fall..jag dammsög inte då då..utan skrev istället... *suck*
*
Snön fortsätter att vräka ner..fattar inte hur allting ryms där uppe???
Och hur fanken det orkar hänga kvar, med tanke på att det är ju rätt tungt när det kommer ner!??! ;o)
*
Pratat med gossen förresten.
Det var inget pub besök igår.
Dom var bara hemma och hade fest istället.
Hanv ar lite besviken över att vi inte kommit med tårta.
Men jag sa att : Det får inte jag heller när jag fyller år.
Det är sånt man ska passa upp med åt andra. ;o)
*
Nu blir det slappa soffan ett tag..sen dushen innan det är natti.

Inga kommentarer: