söndag 29 januari 2012

En glad dag....


Ååååååååååhhh!
Jag är såååå glaaaaaad!

Familjen som skrev att dom var nyfikna på Kajsa
har skrivit och sagt att dom vill ha henne.

3 barn, skogstomt med råttor och träd att klättra & ha spännande äventyr i.
Kan ju inte bli bättre för henne!!!

Och att dom verkligen är seriösa visar ju bara avståndet på och att dom är
villiga att betala oss för att frakta Kajsa! :o)
Inte för att jag vill ha betalt.
Jag vill bara att Kajsa ska få det bra.
Hade jag haft körkort och bil hade jag kört dit henne själv hela vägen utan betalning.
Tyvärr har jag inte det, men får hoppas att gubben ställer upp halva vägen som dom undrade om.
Det tror jag att han gör, men har inte pratat med honom ännu eftersom han jobbar.
Men så fort han kommer hem ska jag höra.
För i början av veckan ska kvinnan ringa mig och då ska vi lösa frakten på något sätt.

UNDERBART för Kajsa att få komma dit.
Det är hon ju så värd!!! :o)

6 kommentarer:

Anki Nilsson sa...

Grattis...de där lät ju perfekt för Kajsa!! Kan man bo bättre så säg:)

Kramiz på dig

cw sa...

GLAD GLAD GLAD… jippi vad roligt att det löser sig. Det bästa är ju att familjen verkar seriös och verkligen vill ha eran lilla Söt-Kajsa.
Jag förstår att det känns skönt.

Stor kram

Joormen sa...

Härligt för dig att det löser sig. Men lite tomt blir det nog ett tag. Jag vet. Men som sagt det gäller tänka så klokt som du gör nu. För ingen av er mår ju bra av att ha det så här!! Kramisar och lycka till med flytten av sötaste lilla Kajsa..

Disa sa...

Tack Tjejorna...JO det känns bara fint. :o)

Tina sa...

Underbart härlig läsning detta Disa. Hon kommer att få det så bra ska du se :-))Men förstår det kommer att bli tomt. Kram på dej

anita sa...

Så roligt att läsa att det ordnar sej för din lilla Kajsa,hon kommer att få ett underbart liv på landet. Barn att leka med och skog att undersöka, kan inte bli mycke bättre..
Kram