onsdag 25 januari 2012

här är den...

Oooohh guuud vad det snörpte till.
Men här är ANNONSEN!

10 kommentarer:

oumberligating sa...

Hoppas det går bra att hitta ett nytt hem, fast med en sådan bra annons borde det inte vara någon svårighet och nu når du ju hela blogglandia också!
Ha en fin fortsatt vecka!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Disa sa...

Tack Peter..Hoppas verkligen jag också att någon nappar. Hon är ju värd det ! Kram tillbaka.

cw sa...

SUVERÄN ANNONS:) jag tror det kommer att gå bra … håller tummarna för att det löser sig på ett bra sätt.

kram kram

Disa sa...

Tack..det behöver vi nu!
kram tillbaka ...2 gånger också :o)

anise sa...

Svårt att ta såna beslut,men jag förstår dej verkligen,lyssnade på lilla söta Kajsa å hjälp vad hon kunde låta..Nu håller vi tummarna att nån som har skog runt knutarna till den lilla Norskan ,hör av sej..men du har skrivit en jätte bra annons,så det fixar sej nog..
PööööösssåKraaaammmm

Disa sa...

Tack Anita :o)
Pööööösssåkraaaaam!

anita sa...

Hej igen.vilken fin annons du skrev ..så klart att hon ska bo på landet, jaga massor av möss..hon är säkert uttråkad..jag har själv haft en blandraskatt, (bondkatt/perser),hon jamade som besatt mest hela dagarna,OCH det gick inte över,Så jag förstår vad du menar.
Kram

Disa sa...

Tack till dig också Anita. Ja det är jobbigt, när dom annars är så fina.
Kram tillbaka till dig.

Joormen sa...

Fin annons hoppas det löser sig. Lyssnade på hennes jamande det skulle göra mig sjukt stressad att höra på hela dar. Förstår ditt beslut även om det är tungt . Kram

Babbi sa...

Vilken fin annons, den borde nån nappa på :)Hoppas det går bra för Kajsa nu i livet :)