torsdag 26 januari 2012

hårfager ...eller....nåt.


Tänk....jag ser ingenting!!!
Bilden ovan skulle lika gärna kunna vara jag utan glasögon. :o))

Utan dom ser jag inte t.ex mina ögonbryn...eller ögonbryn och ögonbryn..
dom där håstråna som kommer lite varstans runt och ovan påsarna som kallas ögonlock i alla fall
.
Och dom skulle jag då plocka idag...med hjälp av min spegel med förstorningsglas.
*finns det inte större och starkare såna??* :o/

Änniväjjs...så sitter jag där då , med denna spegel, som får mig att inse med stor fasa
varje gång, att jag verkligen skulle behöva en stor överdos av botox i hela ansiktet
...
eller varför inte skumgummi fyllning för att släta ut alla ojämnheter!??!?
och märker även att mitt hår som var väldigt kort runt öronen...eller..ja hår och hår..
dom där testarna i klunga som jag försöker ha nån form av styrsel på i alla fall...
har vuxit nästan 2 cm sen jag klippte det här runt nyår...

Så det var ju en glad nyhet att det i alla fall håller en högre prestanda än vad hårexperter säger...
Dom säger ju ca: 1 cm i mån,,,mitt håller nästan det dubbla... :o)


Var inte det trevligt så säg!??! ;o)

Inga kommentarer: