tisdag 24 januari 2012

lägger nog ner...


Morron.

Jag skulle inte ha skrivit det där att jag inte haft migrän,
för vad tror ni jag hade när jag vaknade???
Så det blidde till att "doppapiller" i kaffet för att råda bot på det.
Nu känns det bättre i alla fall och hoppas att resten ger med sig också.
*
Fick bort nästan all tvätt igår.
Det blev ju lite längre tid eftersom jag glömde ställa om första maskinen,
än tänkt..men det är bara rött kvar, så det ska jag snart gå och kasta in.
*
Och snöar gör det idag också...
Inga uppehåll med det inte...så det lär väl bli som tidigare år innan våren kommer.
Snö upp till taket.
*
Jag funderar lite på att radera denna sidan och börja om med ny adress.
Det är för många korkar som tittar in här, som jag inte uppskattar alls.
Så vi får väl se hur det blir med det.
Är jag borta , så vet ni orsaken i alla fall.
:
Nu blir det kaffe och cig.

Ha en skön dag alla ni som inte är direkt " kattmänniskor" ;o)


13 kommentarer:

anise sa...

Tråkigt om du lägger av,men ännu tråkigare att några knäppisar drivit dej till att känna så..undrar hur en del är funtade i hjärnan,har dom kul när dom lämnar sina elaka spår efter sej,och kanske dom mår gott om nån får nog å lägger av med sin blogg..Ingen som yvingar dom att gå in på din sida om dom inte gillar dej..
TACK för ditt Grattis hos mej..hoppas du stannar kvar..
PöööössssåKraaaam vännen

Disa sa...

Ja, det är ju inte som att jag blir ledsen över kommetnarerna ,utan snarare så att dom ökar min irritation , som edna är nog jobbig med Kajsas jalmande och spring runt fötterna,. Så det är mest för att fålite ro, som jag i så fall gör det..Men samtidigt känner jag att dessa stolpskott, som jag också har mina aningar om vilka det är, egentligen inte ska få bekomma mitt humör. Dom lika lite som Kajsa, kan ju rå för att dom inte kan "bete" sig ;o))
Man önskar bara att dom inte var så förjordat korkade, eftersom dom flesta ju skriver liknande saker, fast om sina barn i blogarna .
Än har jag aldrig skrivit och sagt att dom inte borde ha barn eller undrat om dom ska avlivas!! :o))

kram och njut av din dag idag!
Pöööööööss!

Paula sa...

Jag blir så j-vla arg när jag läser hur folk kan vara. Va é dé för fel i skallen på dom????
Man får skriva av sig om sin vardag på sin egen blogg. Det är liksom det som är tanken med det hela. Jaha! Nu är vi två som är gruvligt irriterade ;))

Ha en riktigt bra dag! ♥

Mjjjaaaauuuuoooooooooooooooooo!!!!

cw sa...

Ja jag tillhör också dem som blir arg över de elaka kommentarerna och jag har läst dem flera ggr och funderat på VAD jag ska skriva.
Ignorans är det bästa vapnet mot såna tilltag.

Ja jag får för mig att det är några eller ngn som vill vara medvetet elaka mot dig och därför så är det bästa att bara ignorera och helt enkelt ta bort kommentarerna.

Om ngn inte gillar vad man skriver i en blogg så är det helt ok. Men att komma tillbaka gång på gång och medvetet skriva saker för att såra ngn annan är lågt.
Jag förstår dig… det gör ont inuti en då man stöter på dumhet. Dumhet är fördummande och det betyder att de är inte speciellt bra människor.

Gör det DU tycker känns bäst för dig… men jag tror att det klokaste är att helt enkelt ignorera idioterna som endast är ute efter att vara elak för att deras eget liv är rätt pissigt:)

En del människor är så tyvärr… de njuter av att hacka ner på andra för då tror de att de själva är så mkt bättre men de inser inte att de själva är de största förlorarna.
Man ska vara stolt över den man är och anonyma kommentarer visar bara hur ynkliga personer de är i verkligheten.

Att tycka olika saker får alla göra men om man inte står upp för dem utan väljer att vara anonym då kan man lika gärna skita i att lämna en kommentar.

Stor kram <3

Disa sa...

Tack alla tjejorna..Vore det inte för er, som har nåt bakom pannbenet,,så skulle jag nog bryta ihop av alla tok som springer lösa :o))
Men det är ju ni som trots allt gör det värt att fortsätta som vanligt!
Love You girls!

Kramar i massor!

Marianne sa...

Det är ju inte klokt att du känner att du måste byta sida bara för att få vara ifred,grrr!Men blir det så så hoppas jag att du lämnar din nya "adress".

Önskar dig iaf. en bra tisdag utan vare sig migrän eller arroganta stalkare...Kram!
ps. Strålande sol idag också så jag sätter på pannan om du skulle ha vägarna föbi ;-)

Disa sa...

Kram till dig med Marianne!! Man vet aldrig mitt vad det är knackar jag på :o)) <3

Babbi sa...

Gör det som käns rätt för dig...eller så låser du dina sida och så får bara dom du vill ha här, besöka. Vi får skicka ansökan till dig...eller våra mailadresser som du för in i inställningarna och...NATURLIGTVIS INGÅR JAG BLAND DOM!!!!!!! :D Kram

Disa sa...

Babbi..jaa..den tanken har föresvävat mig, men så tycker ju jag att vanliga kloka människor också ska få titta in ;o))
Så man får väl ta stolpskotten cokså och hänga ut deras kommentarer i bloggen istället för att visa hur korkade dom är...Har i alla fall lagt till nu så att jag kan kolla upp IPnummer för den har jag haft dold för att andra ska känna sig "trygga".
Men vill kolla upp vilka det är som skriver om det ska behövas ! ;o)

Jättekraaaam till dig!

Mikaela Törner sa...

Jag känner inte dig men jag tycker att du har en jätte bra blogg! De som kommenterar så omogna saker behöver inte läsa din blogg. Dom visar bara att dom inte läser alla inlägg...
Ville mest säga att du har en jätte bra blogg! Kram :)

Disa sa...

Tack Mikaela, vad söt du är! :o)
Du är ju alltid hjärtligt välkommen hit också.
Kram på dig och ha en skön dag!

Babbi sa...

Ett annat alt är ju att granska kommentarer först och radera dom som är korkade...blir dom aldrig synliga så tröttnar tråkmånsarna att skriva...

Joormen sa...

Förstår dig och dina tankar och dina känslor man blir både VRÅÅÅL ARG och full i skratt...men dom finns överallt dom som kan, vet och tror sig vara super människor. Kul för dem att inte ha en enda brist....

Asch... håller med ALLA ovan! Klart du ska vara kvar låt dom gå med svansen mellan benen och fortsätt jalma på här du!!!!

KRAMISAR!!