fredag 27 januari 2012

lite ranta och ränn...



Så kom kvällen och det är fortfarande Fredag.

Jag fick ju dammsuget här nere och sen var det bara piller för skallebank och soffan nästa.
Hann ta en liten tuppis innan guben kom.

Sen åkte vi och hämtade son och svärdotter och for till Solbacken
för att handla....ungarna på Willys och vi på Ica Maxi.
Sen sprang vi in en liten sväng på Ö&B för dom skulle ha extrakter till soda streamern.
Jag hittade jättefina ljuslyktor som jag tänkte köpa..
men ångrade mig i sista sekunden, för jag kom på att jag har ingenstans att ställa dom.

Sen skjutsa hem ungarna igen och vi hämtade mat på Sibylla...
Så gott som helst! Bra hungrig var jag, för klockan var nästan 19 när vi kom in genom dörren.
NU måsta jag gåoch ta en till tablett, för migränen är på G igen...
Surt som fanken när jag skrev att jag inte haft det på länge..
Så är det som att det måste komma bara för att ta igen förlorad tid. :o/

Sen blir det i alla fall en varm dusch och krypa ner i pyjamas för att senare få krypa ner
mellan rena sängkläder. :o) NICE!

En skön kväll till er.


P.s Det verkar inte bli nåt av dom som mailade. D.s
Dom bor vääääldigt långt bort såg jag....

2 kommentarer:

Mikaela Törner sa...

Hoppas du får en bra helg! Drygt med migrän :(

Kram !

Joormen sa...

Ja du ingen lek med värk å migrän så är läget här åsså men gubben har migränen och den andra skiten drar jag på ...kan inte sova massage vore gött.