måndag 23 januari 2012

"Jag önskar"....


 
Det gifta, 60-åriga paret firade sin 40-åriga bröllopsdag på en romantisk liten restaurang då en fe dök upp på deras bord och sa:
"För att ni är ett så exemplariskt gift par och för att ni är så kärleksfulla mot varandra efter så många år så kommer jag ge er båda varsin önskan."
Hustrun utbrast: "Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make."
Den lilla fén viftade med sitt trollspö ............och vips,
så dök det upp två biljetter till Queen Mary II i hustruns hand.
Mannen tänkte efter en stund och sa sedan: "Ja, detta är väldigt romantiskt, men ett tillfälle som detta kommer aldrig igen. -Jag är ledsen käraste, men min önskan är att ha en hustru som är 30 år yngre än jag."

Hustrun och fén blev djupt besvikna, men ett löfte är ett löfte.
Fén viftade med sitt trollspö igen och vips, så blev mannen 93 år gammal.
Sensmoralen i denna historia:
Män som är otacksamma jävlar ska komma ihåg att även feér är kvinnor ;)
 

Inga kommentarer: