lördag 18 februari 2012

äh..de va inget...


Så är vi inne på Lördag då och klockan tickar på.

Gubben jobbar idag så jag är ensamen.

Igår var vi och hälsade på hos Katarina och Laban.
Och jag blev ännu mer sugen på att måla om rumsmöblerna vita nu.

Hemma hos dom var det mycket förändringar med både möbler,
nylagda golv och rivna väggar m.m.
Länge sen vi var dit så det är ju inte konstigt att det hänt grejer.
Hon var ju i full färd med allt när man var där sist.

Jag testade hennes massageryggdyna ett tag....och det ångrar jag idag,
för herre Amalia Ljungmanskarlsson,,vad jag har ont där bak ...
Måste införskaffa en egen som jag kan sitta i tills knutorna släppt helt,
för nu blidde det ju bara värre.

Jaa..jag har egentligen inget att skriva om, så jag går och tar en mugg kaffe och önskar er alla en skön
LÖRDAG!!!

5 kommentarer:

Ankii Nilsson sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Ankii Nilsson sa...

Dax att köpa färg hos Disa kanske:) lite förnyelse är alltid kul.

Jag misslyckades totalt med din bakgrund:( ändå gjorde jag precis som du skrev (tror jag) får försöka igen...:)

Kramiz

Joormen sa...

Undrar hur du bär dig åt för att få in länkar under din logga... vill åxå ha det. Och svär ve o förb. går inte ladda upp bakgrunden jag tog hos dig. Kanske tillfälligt fel eller så är det spöööökk......

♥ Carina ♥ sa...

Jag var på massage i tisdags och fick lite träningsvärk dagen efter. Fast det gör ju gott!
Du får ta och skaffa en sån där dyna och köra regelbundet så går det nog bättre :)
Ha en fin lördag!
Kram

Anonym sa...

mäh...åååh...då kanske jag å vill måla mina vita då
guuu så jåbbit!
*suck*