fredag 17 februari 2012

Bakgrunder.

För att spara bakgrund/ erna i din dator.
(fördelen med att spara bilder istället för att länka är att dom finns kvar i din dator även om den som tillhandahåller bilden raderar dom)

Klicka först på bilden så den blir stor.
Högerklicka på den, väljer `spara bild´ som , lägg till i egen valfrimapp, sen avslutar du med spara.
(har du ingen speciell mapp så hamnar dom automatiskt i C:disc `mina bilder´.)

Nu har du bilden i din dator och hämtar den på malldesign/bakgrund/överför.






9 kommentarer:

Ankii Nilsson sa...

Fina MEN har du gjort dem själv eller?

Kramiz

Disa sa...

Jadå. jag gör alltid min egen design och sen får man ta om man vill. :o)

Ankii Nilsson sa...

Jösses. vad duktig du är. Så får man ta dom också..de var inte dåligt...
Kramiz duktiga Disa:)

Ankii Nilsson sa...

Jag tog en, se så fint de blev hos mig.

♥ Carina ♥ sa...

Jag är så imponerad hur duktig du är! Jättefina!
Kram lilla datahacker och ha en trevlig helg!

Babbi sa...

Har snott 2 st jag med...jag är så ombytlig av mig så jag måste ha många på lager att byta med:)..jag tog den övre och den med bruna blommor. Du är sååå himla duktig! Kram

Camilla sa...

Oj...har du gjort dom själv?
Gud så duktig du är.
Jätte fina....allihop!!
Hur "snor" man en bakgrund? ;)
Kram!

Disa sa...

Klicka först på bilden så den blir stor. sen högerklickar du på den, väljer spara bild som , lägg till i egen mapp, sen avslutar du med spara.

Joormen sa...

Super fina som alltid. Du är skicklig på få till det. Tar med mig och testar...