torsdag 23 februari 2012

efter middagen, mera soffsnack.

Happ...så sitter man här, mätt i magen och även ont i densamma.
Fick ju det månatliga helt oväntat...har glömt bort tiden helt och insåg att det var dags.
Middagen idag blev bandspaghetti och köttfärssås.


Lunchlådorna till far och son är klara.


Jaaa..nåt tvätta blev det ju inte med magontet, så det får bli imorgon
om jag känner mig bättre.

Pratade lite med gubben igen om soffor när han var hemma och åt middag.
(han åkte nämligen iväg för att hjälpa sin yngsta bror att byta snöslunga)
Han tycker att vi ska åka och kolla runt och om inte annat fara till IKEA
i Haparanda för att kolla in den modell och typ av soffa som jag vill ha.
Provistta/ligga i dom innan man beställer. ;o)
Så vi får se när det blir...chattade ju med lillsyrran Paula om det tidigare idag också
och hon vill följa med upp i så fall.
Skulle vara skoj och göra en liten tripp bara för att...
Jag är ju annars ingen fan av IKEA.

Nu ska jag gå och kasta mig i soffan och sno om nåt varmt om magen.

Ha en skön kväll alla!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Ett och annat kan man nog fortfarande hitta på IKEA men annars tycker jag att dom blivit sämre.
Hoppas du mår bättre idag och får en solig fin helg!

Ankii Nilsson sa...

Smart drag av din gubbe. Vet man var man köper så blir de nog bäst:)

Vi ska också en tur till IKEA för att köpa en stor bäddmadrass, men vi hoppas över Happaranda o far till Kalmar istället:)

Kramiz på sig

Tina sa...

Hej min vän !!! Här händer det saker som vanligt ser jag. Ny soffa på gång och skitsnygga glasögon beställda :-)) Sånt är uppiggande du. Hoppas ni hittar nån soffa som passar både smak och plånbok. Men det är dyra grejer sånt där.
Jag mår inge bra än så jag kryper tillbaka in i idet nu och önskar dej en go helg.
Kramar OM