tisdag 22 maj 2012

Ny dag...


Hejsan Hoppsan.....................................................

Idag har vi Tisdag hela dagen och jag ska fortsätta med blommor och sånt.
Solen strålar från en blå himmel och det är riktigt skönt redan utomhus. Har suttit på altanen och druckit kaffe.
Skulle väl kunna säga att jag rökt också, fast det är att ta i överkant för jag gnetar fortfarande med den första som jag tände imorse när jag klev upp strax före 6 och det är ungefär halva kvar nu..Jag har rökt 3 halsbloss från den & några munbloss.
Jag vet inte riktigt vad det är med mig, för jag vill ju inte sluta röka,,men jag har som ingen lust bara..!??!?!
Jag fattar ingenting själv heller...jag får som nästan tänka att
-Är du inte lite röksugen ändå...- Nääää, tänker jag tillbaka men så tänder jag ciggen och ..släcker den igen . Jag är bara inte sugen. :o/
Nåja..det går väl över, det som allt annat  :o))

Nu ska jag gå och få på mig nå´ kläder..sen ut och stöka i trägår´n.

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Men det är väl positivt att du inte är sugen på att röka. Synd att du inte är sugen på att sluta, det hade ju kanske varit ett bra läge, haha

Här var det soligt i morse men nu har det mulnat på...
Ha en fin dag!
Kram

Marianne sa...

Det är ju kanonbra att du känner så!Önskar att jag kunde säga detsamma,suck!Vet du....en orsak till att man får psoriasis,som jag ju "åkt på", är just rökning.Hade jag ingen aning om och främst kvinnor drabbas.
Fimpa om du kan och ha en sköööön dag vännen,kram!

Carina Sjölund sa...

Här var vädret riktigt soligt för ett tag sedan :) Men nu tror jag minsann det håller på att mulna på :(
Men riktigt varmt är det ändå :)
Kramen rara du♥

Mita sa...

Peppe är en riktig pussgurka, så han skulle nog inte tacka nej till lite pussar..*L*...
Sluta med rökningen bums,inget att tveka på.Kunde jag sluta till sist så kan alla..det är bland det bästa jag gjort och gud så stolt jag kände mig över mig själv,haha...
Men helt klart så måste man vara motiverad,mycket lättare då. Jag mådde inte bra så därför tog jag mig i kragen och klarade det.
Vad mycket pyssel du har i ditt växthus,och vad mycket fint du får sen.
Kramen och ha en fin dag♥