torsdag 31 maj 2012

"jag säger då det så har jag inget sagt..."




Hejsan hoppsan..

Här fortlöper dagen och jag försöker hinna med.
Jag har fått städat och nu snurrar maskinen med den andra laddningen i.

Vädret är inte alls kul att vistas ute i för det är kallt som attan.
Så jag håller mig inne och får lite gjort istället.
Och som sagt..lite har jag gjort så nu ska jag dra ner på tempot
och bara gå ner för tvätten tills det är dags att fixa middag.

Robin är ledig idag från skolan och har varit hemma tills nyss
för nu skulle han iväg med nån kompis till stan.

I övrigt är allt bara frid och fröjd.
*vill ju helst inte skriva om det onda i kroppen så jag skippar det*
Jag kan ju skriva....
Livet är rätt fint...om man bortser från alla krämpor .
Då har jag väl fått sagt det jag ville ;o)

Ha en fortsatt fin dag alla ni andra också!
skrev Disa

3 kommentarer:

Joormen sa...

Jaaa du vilket jävla skit väder på ren Svenska. Nu får det väl ändå vända snart. Imorgon kl. 11.00 kommer sommaren hoppas jag som slutar jobba då för ett långt långt lov. Och tro det eller ej men jag verkar bli kvar på jobbet. Eller så är jag förd bakom ljuset rejält.....

Just nu skriker kroppen vila i alla fall och det har den gjort länge så förb. va sköööönt det ska bli vilket väder jag än må få...

Kram på dig

Ulla sa...

Fy för dessa onda kroppar,,,,,,men visst är Livet rätt så fint i alla fall....ha en skön kväll och trevligt helg,,,

Britt-Inger sa...

Japp , vi för göra som du gör :) Stryk över det onda i kroppen :)
Jag har läst ikapp lite i din blogg nu.... Jag sitter just nu hos äldste sonen i Stockholm o väntar på att han ska vakna.... Jag har bryggt kaffe till oss men tänkte han skulle få sova lite eftersom jag lyckades väcka honom onödigt tidigt igår :))) Men nu känns det som dags att kliva upp....
Det regnar här....
Ha det så gott o ta dig en kopp kaffe du också. kram på re´