tisdag 26 juni 2012

det jag fick...

Sådärja..nu har jag varit ute och påtat ner det jag fick med mighem, ner i rabatterna.
Fotat det har jag också och som ni ser så är det ..såna där..och så några såna och Löjtnantshjärta.
*fniss*

Jag är ju alltid så tvärsäker och säger,,-Joo men jag kommer ihåg det så det är lugnt..
D.v.s att jag minns vad blommorna är och hur dom ser ut.
Och sen när jag kommer hem så minns jag ingenting.
Saken är bara den att...jag minns inte ens till nästa gång
att jag inte kommer att minnas vad jag får då heller. :o))
Så jag står alltid där och river mig i skallen och undrar
vad i hundan jag kommit hem med och hur det ska se ut.
Och det blir en överraskning varje gång när det sen kommer upp och man sitter där och begrundar
div plantor och tänker..- Jaha,,var det såna jag ville ha men det var väl dumt av mig att sätta dom låga blommorna bakom dom där höga buskarna!?!? :o))
Men nu talar vi inte om det för syrran hurdan jag är..det stannar mellan oss va ???... :o/
*nog för att hon känner mig bättre än så för hon envisas alltid med att sätta på lappar,
som jag envist säger att jag "inte behöver för jag minns"
*

Nåväl...det blir blommor och nu väntar jag med stor spänning på vad det var jag egentligen släpade hem denna gången !?!? :o)
Det är nån nejlika i alla fall..det minns jag och malva,
men hur dom kommer att se ut ?!?!. :o} *heee*
Den som väntar på nåt gott väntar å väntar å väntar....



6 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Hehe ;) Jag sitter här o ler för jag känner igen mig sååå väl :)))
Jag har fått en del av min bästa väninna o hon har, som din syster, gröna fingrar :)
Det ahr inte jag !! Å inte minns jag heller så jag får ofta lappar jag också ;)
MEN inte senaste gången... Därför har det hamnat höga växter längst fram :(
Men skit de samma... huvudsaken det kommer upp nått :)
Kram på re´

Carina Sjölund sa...

Klart det kommer att bli bra!
Inget är som väntans tider *Blink* :)
Kramen♥

Joormen sa...

Men harreligen Disa du jer så dukktti söm bara åstadköm å kööp planten...... ja ha ju mer söm lagt ner allt. Å ja vaal såå avensjuk då ja sii hur fiint de bli.

VILL OCKSÅ... men je för laat....
ja e så laat så ja skämmes tamme f-n.

Kramisar energi knippe... från en slö kärring som ligg på soffa i husvagn och hör på rain rain ...

♥ Carina ♥ sa...

Du kanske borde ta papper och penna med nästa gång ändå, hihi.
Nåja, det blir fint ändå även om man inte vet vad det heter det man planterar :)
Kram

Ulla sa...

Ha det bäst i sol- eller regnvädret!
Kram ♥

Camilla sa...

Hahaha..låter som jag :)
Men det kommer att bli bra. Var så säker!
Kram!