torsdag 21 juni 2012

Foton garage och Glad Midsommar!



Idag har jag varit duktig som få minsann.

Jag har trimmat och klippt gräset själv !!!
Gubben jobbar ju och det är midsommarafton imorron,
så jag tänkte att jag fixar det...och det gjorde jag igen åter med lite egen peptalk.
-Några vändor till Disa, sen är du homefree...kom igen...

Efter att jag hade klippt ungefär halva gården var det dags för bensinpåfyllning...
Och efter det ville inte klipparn starta, så då passade jag på att måla beslagen på garagedörrarna.
Så nu är den helt klar också...sen testade jag att starta igen och då funkade den.
Så det blidde ju som en liten vilopaus där.

Nu avslutar jag med foton från idag och önskar därmed er alla
EN RIKTIGT SKÖN MIDSOMMAR!










 * Nu blire kaffe *

5 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Ha en fin midsommar!

Kram,kram

Paula sa...

men att det fint blev =)

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint ni har på tomten :)
Glad midsommar önskar jag dig!
Kram

Camilla sa...

Vilken idyll!
Och vilka blommor!
Ur vackert!
Ha nu en riktigt trevlig midsommar!
Kram!

Anonym sa...

Ni har så himla fint på tomten! Trevlig midsommar Disa! Kram