måndag 25 juni 2012

Hej Måndag och Migrän. :o/

Jo, jag vaknade ju igen med denna f-bannade skalle, som ibland gör så ont.
Har tagit tablett och det har släppt lite , men fortfarande ont.

Tänkte bara berätta att igår..
så var jag duktig och rensade ogräs ur stora rabatten igen.
Och det blev så mycket finare för jag tog även bort av gullpengen som spríder sig som löpeld i jorden.
Och så ställde jag "solvisarna" i sina krukor där.

Till middag hade vi stekt sidfläsk och makaroner. Riktigt gott, fast jag var inte så hungrig.

Benke var ute och tvättade bil och MC och har för övrigt semster denna veckan så vi tänkte åka uppöver
en snabbsväng idag för att hälsa på lite. Bara skallen ger sig. Orkar inte skriva mer nu...

Ha en fin Måndag alla.

5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Nää... din måndag hade ju kunnat börja bättre. Hoppas huvudvärken ger med sig snabbt.
Kram

Carina Sjölund sa...

Vilken dålig start på veckan.
Skickar en krya på kram till dig♥

Paula´z Diarie sa...

Nej usch vilken dag..migrän från morgonen.....bläää...

Skickar en krya på dej kram...

♥ Sanna ♥ sa...

Inte kul med migrän !! vilken fin blogg hittade hit via Carina :)
ska titta runt lite nu krya på dig
KRAM

Britt-Inger sa...

Hur har det gått med skallebanget ? Bättre nu ?
Hoppas det iaf för annars kom du ju inte iväg någonstans idag....
Har läst ikapp hos dig nu o ser att det har knallat på i jämn fart :) trevlig midsommar har du ju också haft liksom jag ;)
Ha en bra fortsättning på veckan o hoppas du får må bra !!
Kram på re´