fredag 22 juni 2012

midsommarsång.



Midsommaraftons sång av Disa:




Vyssan lull oh fyfan va´ja´e full

På Midsommar festar jag med vänner

Vyssan Lull å nu ramla ja ikull

... de´e tur att man ingenting känner

För alkoholeffekt

gör mig snygg, stark å perfekt

Men imorron allt detta mig sänker.



Midsommardagens sång av Disa:



Vyssan Lull Oh fyfan ja´e´bakfull

Mitt huvud det värker som satan

Vyssan lull massa märken i mitt hull

Ja visst fan ja stöp ju mitt i gatan

Det finns visst öl här kvar

Dom tror jag att jag tar

På så vis blir Midsommar längre.



Glad Midsommar Alla.

Var rädd om er! ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaaa! F-n vicken bra text! Du e så hittapåig! :-) Å grattis på namnsdan å glad midsommar!
lillaSTORAsyster

Marianne sa...

Du har valt fel bana ;-)Klockren midsommarsång,hahahaha!
Gudskelov blir det inget i den stilen hos oss.Det sista bakruset räcker för ett helt liv,hehehehe!

Önskar er alla en fin midsommar,kram!

Paula sa...

hahahaha...det är många som kan sjunga på den du =D

men int vi...vi drick ba lite...idag ska vi smaka schweppes strawberry daiquiri
men om jag mot förmodan blir full så ska jag sjunga på din sång, det lovar jag

Disa sa...

Ja...själv dricker jag ju inte heller, men man måst ju tänka på alla andra en sån här dag. ;o))