lördag 23 juni 2012

summerat Midsommarafton.

Hejsan hoppsan alla pigga och glada.
För det är ni väl idag ;o)
Jag är det i alla fall...solen skiner och fåglarna kvittrar och....
jag har en hel del disk att ta rätt på i köket. :o/

Robin hade lite kompisar här för att grilla och festa lite,
för dom hade ingenstans att ta vägen för att kunna göra det
utan hade fått sitta ute på asfalten utanför deras lägenhet i stan annars.
Och det kan man ju bara inte låtsas som att man inte bryr sig om...
Så dom fick vara här och mysa istället.




Vi grillade och åt med dom och det var så gott och man blev jätte mätt.

Efter det var det som färdigmidsomrat för mig, så jag gick och lade mig i soffan
och tittade på tv och lät dom festa på ifred.
Benke var med ungdomarna och höll lite ögon här och där.
Efter klockan 20 nångång åkte dom vidare på fest och det blev lugnt och stilla här.
Inga grannar hemma mer än i det gula brevid där det också var fest
men en välidgt stillsam och tyst sådan för dom hördes ingenting.

Sååå..det var en fin midsommarafton och idag är en ny dag.
Med lite städ och plock...men det är väl som det brukar ! :o)

Ha en fin Midsommardag alla!

4 kommentarer:

Mita sa...

Det blev inget städ och plock här eftersom vi firade borta.Men vi var hemma i bra tid så inte var man trött och däven i morse heller. Långprommis som vanligt med vovven och vi var ganska så ensamma..*L*... men nu har väl folk börjat röra på sig.
Trevligt att ungdomarna kunde vara hos er,säkert mycket uppskattat.
Kramen och ha en fin dag♥

Anonym sa...

Vad bra att du / ni fick en så fin afton..hoppas det blir lika bra idag :) Kram

Camilla sa...

Här blev det också en lugn och fin midsommar. Då jag kom hem från jobbet klockan 21, låg resten av familjen och såg på film :)
Kram!

Carina Sjölund sa...

Här blev det ingen disk på midsommarafton, vi var ju som sagt bortbjuden :)
Värmen kan vi verkligen inte klaga på denna midsommarhelg, helt underbart :))))
Ha en fin Söndag!
Kramen♥