fredag 29 juni 2012

trädgård "Stairway to heaven"

Jag sa till Benke igår att jag vill ha en stege som man kan ställa blommor på.
Och idag gjorde han en åt mig och t.om målade den klar!
Och så här fint blev det mot garageväggen! TOKNÖJD är jag ! :o)




Jag har minsann också varit lite duktig och målat 2 av stolarna som aldrig
kom längre än till att få vit grundfärg på sig.
Och därför målade jag dom svarta...
Blir fint med allt det andra som är vitt....tror jag.
Annars målar jag väl om dom vita sen.



Och såhär blidde det i stegpall-lådan som jag fick igår efter att jag satt blommorna i ny jord och lite större krukor.
Det bidrog till att gycklarnåntingblomman fick hamna i stegen mot garaget istället för den rymdes inte. :o/



Nu ska vi se om jag hinner klippa lite mer gräs innan regnet kommer.
Annars far vi och köper fler plädar för gubben blev stromförtjust i dom :o)

Ha en fin dag alla!

1 kommentar:

Paula sa...

Så fin stege, och så snabbt det gick från att du uttalade din önskan och tills han gjorde den! Min man har en startsträcka lång som en flygraka, minst!
Kram!