söndag 28 oktober 2012

sjuk igen...

bilden är lånad.
Söndag idag och jag mår inte alls bra igen.
Halsontet är tillbaka med feber , hosta och mer snoreri...runt , runt går det och hinner inte bli bättre innan det slår till igen...Precis som senaste vintrarna och fler har precis likadant.
Tempade mig nyss och den visar på 38, 2.
Inte konstigt att jag har mer värk i lederna och skinnet.

Vädret ute är ungefär som bilden visar, som jag hittat nån gång på nätet och sparat.
Lite sol har vi men kallt med neråt - 10 grader.

Nu ska jag gå och ta meddusin och bädda ner mig i soffan så får vi se hur länge det ska dröja innan det ger vika.
Ha ett skönt avslut på helgen alla och en fin kommande vecka.

1 kommentar:

Mita sa...

Men så tråkigt att du inte får må bra,hoppas meddusinerna gjorde lite nytta,annars är det bästa att sova av sig bassiluskerna.
Kram vännen o krya på dig**