måndag 29 oktober 2012

sjukstugan rapporterar.


Go morron denna Måndag i den nya veckan.

Ja, min är lite bättre idag än igår, men fortfarande inte bra.
Febern känns för tillfället ha gett vika såpass att man orkar röra sig.
Jag låg ju platt på rygg igår i soffan och orkade absolut ingenting.



Kände ju redan i Lördags att det inte var riktigt bra med mig,
och det där med toastolsbytena blev nog lite för mycket för mig
och gjorde att förkylningen bröt ut .
Men kanske att det går över fortare sen för såhär dålig har jag inte varit på länge.
Dassig och hängig har man ju vart..men rent sådär med redig feber och det var ett tag sen.



Klockorna skulle ju flyttas om igårnatt .
Det gjorde jag igår morse, medans jag fortfarande var redig.
Så nu tickar dom på en timme för tidigt .



Ikväll börjar en ny serie som är istället för det Okända på sjuan.
Ska kika på det och ser hur det verkar.
Gillar ju sånt där övernaturligt om det inte är alltför mycket fejk så det rent lyser igenom.
Som i amerikanska program. Dom kan var rent så löjeväckande så man bara blir irriterad på dom :o))
Hoppas det är bra ..


Nej, nu ska jag se om jag får nånting gjort här idag.

 Ha en skön dag alla. 


Skrev jag, Disa 
Tack för titten & Välkommen åter.

1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Hoppas det inte blir så långvarigt för dig, inte mysigt precis att vara förkyld o ha feber….
Jag (liksom du) hoppas på ett bra program efter Det okända…. Är grymt intresserad :)
Kryapådig-kramar från ett snöigt Hälsingland :)