onsdag 31 oktober 2012

väntar på att bli frisk...



Morron .

Här sitter jag med en morgontemp på 38 grader.
I går var jag redigt dålig för jag måste ha haft över 39 eftersom den låg
på 38, 7 efter att jag tagit Alvedon när jag tempade mig sist.

Men man får se det från den ljusa sidan...
Varje dag som tar slut med febern,,tar mig en dag närmare dagen att bli frisk...hoppas jag.

Jag är ju inte precis ensam om att vara sjuk nu heller.
Ser på FB att många har liknande problem med hals och även öron,
vilket jag inte har dock..mer än haslen då och hostan.
Och det finns nåt som heter ögonstreptokocker  tydligen som några har/haft.

Idag ska vi visst bli utan vatten här så jag har bunkrat i storpannor och hinkar.
Robin har hjälpt till med det.

Ha en fin dag alla.

3 kommentarer:

Paula sa...

Fy för feber och halsont! Hoppas det försvinner snabbt. Jag har precis frisknat till efter halsfluss och vill inte få mer av den varan. Men det är svårt när alla är mer eller mindre förkylda. Om bara folk kunde bli hemma när dom är sjuka! Önskar dej en så bra dag som möjligt. Krya-på-dej-kram!

Anonym sa...

Are u scared…
Black night
Full of fright
Heat and fever on the air tonight
Electricity halted
Darkness spread in the vally of death
Energize dead body comes from grave
Try to scare people by making lots of niose
Standing with satanic rule looking for Someone
to fulfill the thirst of human blood
Knock-Knock
open the door
Are u scared!
HAPPY HALLOWEEN
Nicki/The Witch Shalima


http://i198.photobucket.com/albums/aa49/Nightlady070/Halloween/wss.jpg

Mikaela Törner sa...

Krya på dig :)