tisdag 20 november 2012

ska jag , eller ska jag inte ???


fjolårsfoto



Jag har beslutsångest.

Igår var vi ute igen en sväng jag och gubben och spejade på julpyntning.
Det är jättemånga här som börjat och jag är sugen med..
Men 1:a advent är ju inte förrän där nästa helg.
Det har väl aldrig hindrat mig förr, men jag har som blivit senare med att ta fram.

Sen har jag tittat i dessa inspirationsbloggar med och där har det också tjyvstartat.
Ska jag..eller ska jag inte !?!??!
T.om lillsyrran är före mig och det har nog aldrig hänt förr ?!?!?! :oO

Nåväl...jag har ju i alla fall fått sofföverdragen bytta igår.
Sen får jag väl se hur jag gör...eller inte.

2 kommentarer:

Paula sa...

Slår vad om att du inte kan hålla dej! ;D

Carina Sjölund sa...

Tror vi vänta någon dag till med pyntet :)
Inget är som väntans tider *L*
Ha en fin kväll!
Kramen♥