torsdag 22 november 2012

trist väder....och annat


Bilden här summerar ganska bra hur vi har det...
Grått och trist ute och inger ingen direkt julkänsla alls.
Och nej..jag har inte börjat julpynta ;)
Jag ska börja till helgen ,det blir ganska lagom med
1 v. kvar till 1:a advent.
*
Vad jag ska göra är att , få upp gardiner i v-rummet.
Fortsätta tvätta upp sofföverdragen så fort Jenny
lånat maskinen klart...hon behöver den akut och det gör inte jag.
*
Vanliga dagliga städningen ska genomföras också.
*

Måste bara få avsluta med Benkes kommentar igårkväll
när han som vanligt somnade
och jag väckte honom i soffan inför läggdags.
- Benke..det är dags för sängen.
- Jaaaa...vilken kanal ?? svarar han yrvaket :o)))

*
Ha en skön dag alla.

3 kommentarer:

Paula sa...

Hejsan!
Du har något att hämta hos mej!
Kram!♥

Disa sa...

Jag kan inte komma in på din blogg Paula.. ser bara bakgrunden och trädet, men kan inte se själva bloggen eller annat.
Tyvärr. :(

Paula sa...

Jag tar bort den så får vi hoppas att du kan komma in där igen!