lördag 29 december 2012

julgranen bäres ut ut ut...




Nu så har jag stökat ut julgranen.
Jösses vad yr jag blev då när jag tog ner ljusslingan från den.
Runt runt runt runt granen till jag nästan dråsa omkull och var tvungen
hugga tag i stammen för att inte ramla ...
och Robin han låg i soffan och skrattade åt mig :o))
-Åker du karusell?  frågade han .
Inte var det långt ifrån kan jag säga.
*
Nu ska här bara tas en liten svängom med dammsugaren.
Sen är det klart för dagen och det blir väl en sväng på affären senare.
*

Ha en skön lördag alla...den sista av året.

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Har du redan haft julgransplundring.
Ok! Jag erkänner! Avundas dig att du har det gjort ;)
Kram

Babbi Jonsson sa...

Idag tog jag bort allt utom 2 adventsstakar i vardagsrummet och den i köket..resten är väck och det är sååå skönt! Julen är ändå slut nu..Ha det bäst. Kraam