söndag 23 december 2012

liten notis ....

tänkte bara tala om för er som tittar in och undrar varför jag inte skriver i era bloggar...

Jag formaterade om min dator med ett nytt windows 7 och sen dess så har jag större problem än jag någonsin haft med end ator och det gäller med bloggen, och en hel massa andra sidor som antingen hänger sig, stänger av eller helt sonika byter till någon annan sida som jag inte ens ämnat att besöka.

Jag kan inte ändra teman som jag vill , skriva inlägg o.s.v utan att det strular.
Jag hinner ibland läsa glimtar och ibland t.om lämna en kommentar...men eftersom jag vet att det oftast kommer att strula så tappar jag lusten mer och mer för att blogga och greja i datorn alls.
Den enda sidan som inte har alltför stora poblem är FB.

Så nu vet ni att jag inte struntar i er, jag bara inte orkar vänta i 5 min varenda gång det händer något.

Inga kommentarer: