lördag 8 december 2012

ljusmys

Här sitter jag ensam med egen kuppe.
Gubben for iväg till en arbetskompis där dom ska basta dricka lite öl och se hockey.

Jag blev ju utan dator igår för den har racklat länge och vi skulle formatera om den
men programmet vi hade var så gammalt att det inte gick att uppgradera mer.
Så idag for vi och gubben köpte ett windows 7 till mig.
Gillar den inte alls då allting är så mycket mer omständigt och komplicerat
mot för den gamla, men jag vänjer mig väl....så småningom efter jag fått svära
några eländes ramsor och vara skitirriterad ;o)
Har då installerat det viktigaste och guskelov för att jasc paint funkar...

Nu har jag i alla fall tänt lite ljus här och ska mysa för mig själv
och se hockeyn..kanske att Felicia också kommer, men hon var inte säker.
 



Inga kommentarer: