torsdag 20 december 2012

röntgen, mat , macka och klappar.


Nu är vi hemma efter att ha varit och röntgat mina lungor.
Dom fick ta om första bilden för hon sa att jag hade "så långa lungor" !?!?!?
Okej...!??!?! Finns dom modell small också eller?? :o/

Efteråt åkte vi på Sitgs konditori där Benke fick sig sin älskade
köttbullskinkoströdbetssalladäggochenmassaannatpå smörgås.

Sen iväg på Solbacken där vi gjort julmatsinköp och sista klapparna klara.

Det är fånigt att man kan bli så slut av det, för vi har bara varit borta i 3 tim sammanlagt
men jag är totalt knäckt nu.
Ska se om jag orkar ta itu med städning eller om det blir en tuppelura först !?
Men mera kaffe ska jag ha för jag har bara fått en kopp av riktigt kaffe ännu.

Ha en fin dag alla!
kötbullskinkleverpastejoströdbetssalladgönsalladtomatgurkasaltgurkaananasäggmacka.

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Oj! En riktig julmacka det där. Såg gott ut :)
3 timmar med en massa ärenden kan vara slitsamt, så lite vila innan städningen kanske inte är så dumt :)
kram

Herr Nilssons Fru sa...

❤God Jul Disa önskar jag Dig och dina kära❤
Kramiz