lördag 29 december 2012

slav eller ko???

 
 
Ni som undrar varför jag inte begriper det här med bilderna i Disney
och hur man uppfatta dom som kränkande som svart person.....

Jag har ju sagt att jag inte ser det ni ser--
för jag ser det HÄR !!!!
 
 


Vari ser ni likheterna med svart slav ??


För jag ser mer det här ...typ Klarabella i Kalle Anka !!
En KO !!!

Och nej..jag försöker inte vara rolig utan är seriös och på
allvar menar det jag skriver..
Därför anser jag att man letar rasism i allt...
för innan man pratade om "slavbilden" så hade jag inga som helst tankar åt det hållet.
Den tanken har ni "PK ickerasister" fött in i skallen på mig !

Bra jobbat eller...betänk då vad ni gör med barn !!
.....är vad jag försöker säga när jag säger att ni göder fram rasism.
Ni lär barnen att se saker som egentligen inte finns i deras värld som små.

Inga kommentarer: