lördag 19 januari 2013

badkar och mobil...



Jaha...och nu är det Lördag igen.
Jag har visst inte skrivit på länge.
Men det har väl inte hänt såå hemskt mycket nytt mer än:
*
Vi fick hem badkaret som nu står i tvättstugan och jag ska fixa dit
draperi och göra mysigt...ja..efter min smak då ...
(mysigt är ju relativt)

Fick silikona om själva avloppsgrejset i karet, för det hade lossnat.
Men nu sitter det och jag har kollat också att det håller tätt.

Sen har det inte hänt så mycket.
Robin fick en ny telefon i förrgår, för jag ringde
försäkringsbolaget som jag har och det var inga problem alls
eftersom jag även hade tillägg försäkring , polisens anmälningsnr,
kvitton på telefonen IE nr m.m.
Så 1500:- blev självrisken och resten fick vi.
Fort gick det också för pengarna var inne redan i förrgår.
Jag ringde ju i Måndags.

Sen är det bara mest som vanligt.
*

Önskar er en Skön Lördag.


2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Surt ändå med självrisken.
Ha en skön lördag du med!
Kram

Ulla sa...

Hoppas helgen blev skön och jag önskar dig en skön/bra måndag,,,