söndag 27 januari 2013

förkylt igen, var det här...


Morron Bloggen.

Här sitter jag igen...men halsont och huvudvärk.
Jag hann väl vara frisk i 2 v, innan det kom tillbaka.
Kände i Fredags att det var på G och igår blev jag bara sämre och i morse
vaknade jag 4:14 av huvudvärken och halsonda.



I Fredags fick jag ju i alla fall gjort en hel del.
Jag möblerade om i sovrummet, bytte gardiner och bäddade rent,
samt städade övervåningen.
Sen fortsatte jag nere i köket och fick bytt gardiner där med
och städade under våningen också.
Minns inte när jag gjorde så mycket på samma dag sist !??!?!
Det är i alla fall evigheter sen.

Men sovrummet...sängen flyttade jag tillbaka igår
för det blev inget bra att sova åt det håll jag ställde sängen alls.
Fick så svårt att somna natten mot Lördag.


Detta med förkylningen verkar vara ett jädrans gytter, för det är så många
som skriver om det och att det kommer tillbaka och många äter även penicillin.
Flera säger att dom varit sjuka i flera veckor i omgångar.
Och det verkar bli mer och mer vanligt att det är så sen ungefär 3 år tillbaka.
Nåväl...det ska väl gå om någon gång.


Ha en skön Söndag alla.

Inga kommentarer: