måndag 7 januari 2013

snyggt sovrum och tager vad man haver!

Hejsan i Måndagen och årets riktiga vecka efter helger och sånt.
Dom flesta har väl städat ut julen också nu.
*
Mitt liv är lite sopigt just nu ....
Jag vet inte..men det kan nog bero på att vi missade sopbilen sist
och blev tvungna att vänta 14 dagar till tills nästa sväng. :o/
Så....såvitt jag vet, så kommer den inte förrän nästa Måndag
och vi har alltså samlat sopor sen i julas.
Nåväl....
*
Måste bara få visa lillastorasyrrans fina sovrum
som hon själv designat OCH renoverat !!!!
Ja med lite hjälp av gubben då..men det mesta har hon gjort själv!!!


Jag tokgillar alltihop och ska också bygga ihop en sänggavel..
Jag har väl förvisso inga brädor framme , men parkettgolvet duger att bryta upp...
Jag är ju en sån där..man tager vad man haver... ;o)
Och på tal om såna...



Lillalillsyrran fotade ett sånt exempel idag på jobbet :o))

Nehej..nu ska jag gå och se om jag får nåt gjort idag.

Önskar er alla en fin Måndag!!!


2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Så fint sovrum!
Haha, smart lösning med kranen ;)
Ha en fin dag!
Kram

Mita sa...

Haha..en ny design till kranen..smart..*
Duktig hon är syrran att fixa till i sovrummet så där. Det gäller att ha idéer..
Kramen och ha det gott i sophögen,hehe..**